Regulamin Portalu Szkoły Impro
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin zostaje wprowadzony przez Szkołę Impro sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem Plac Bankowy nr 2, 00-095 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, dla której Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi akta rejestrowe pod numerem KRS: 0000687669, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5252717438 oraz numer statystyczny REGON: 367891368, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie 5.100,00 PLN w ramach realizacji postanowień Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.), rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119) (RODO), ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm).
- Regulamin określa w szczególności rodzaje i zakres świadczonych przez Usługodawcę usług droga elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści bezprawnych, politykę prywatności, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług droga elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego oraz warunki przesyłania informacji handlowej. Regulamin reguluje także procedurę zawierania Umów Sprzedaży Kursów Szkoły Impro pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
II. DEFINICJE
- Pojęcia użyte w Regulaminie mają poniższe znaczenia:
- Hasło — ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Serwisie, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta.
- Klient— podmiot korzystający z usług Usługodawcy, który jest stroną umowy o świadczeniu usług będący osobą fizyczną, który zobowiąże się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Konsument — osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta — indywidualny panel, uruchomiony na jego rzecz przez Usługodawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta.
- Kursy Szkoły Impro — kursy, zajęcia oraz inne formy aktywności artystycznej oraz improwizatorskiej oferowane przez Usługodawcę.
- Login — indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, będące jednocześnie aktywnym adresem e-mail Klienta, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Serwisie.
- Operator płatności elektronicznych — instytucja płatnicza pośrednicząca pomiędzy klientem a sprzedawcą w dokonywaniu płatności, to jest spółka PayPro S.A. (agent rozliczeniowy serwisu www.przelewy24.pl) z siedzibą w Poznaniu 60-327 przy ul. Kanclerskiej 15, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisaną do rejestru KRS przez Sąd Rejonowy Poznań — Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935.
- Przedsiębiorca — osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin — treść postanowień zawartych w niniejszym dokumencie.
- Regulamin Szkoły Impro — regulamin Szkoły Impro dostępny pod adresem: https://szkolaimpro.pl/regulamin-szkoly-impro/
- Rejestracja — czynność faktyczna dokonana w sposób określony w Regulaminie, wymagana dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Serwisu.
- Siła Wyższa — wszelkie okoliczności, których nie można przewidzieć lub których skutkom – pomimo możliwości przewidzenia – nie można zapobiec, całkowicie lub częściowo, uniemożliwiające wykonanie przez którąkolwiek ze stron obowiązków wynikających z łączącego je stosunku prawnego takie jak epidemie, pandemie, zakłócenia w działaniu sieci Internet, wojny, zamieszki, strajki, katastrofy naturalne, zmianę przepisów prawa, decyzje sądu, władz lub jakichkolwiek innych organów.
- Strona Internetowa Serwisu lub Serwis — strony internetowe, pod którymi Usługodawca prowadzi sprzedaż usług, działające w domenie szkolaimpro.pl.
- System Teleinformatyczny — zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego.
- Środki Komunikacji Elektronicznej — rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną.
- Umowa Sprzedaży — umowa sprzedaży zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Usługodawcą dotycząca Kursów Szkoły Impro.
- Usługi Świadczone Drogą Elektroniczną – usługi, których wykonanie następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Klienta, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego.
- Usługodawca — Szkoła Impro sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem Plac Bankowy nr 2, 00-095 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, dla której Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi akta rejestrowe pod numerem KRS: 0000687669, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5252717438 oraz numer statystyczny REGON: 367891368, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie 5.100,00 PLN.
- Ustawa — Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
- Zamówienie – zamówienie składane przez Klienta dotyczące zakupu Kursów Szkoły Impro.
III. RODZAJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługodawca świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:
- usługa prowadzenia Konta Klienta;
- usługa newslettera Szkoły
- Usługi, o których mowa w ust. 1 powyżej są bezpłatne.
- Usługodawca może świadczyć również inne usługi na podstawie odrębnych umów, których przedmiotem jest świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną pod adresem: https://portal.szkolaimpro.pl
- Za pośrednictwem Portalu Usługodawca prowadzi także sprzedaż Kursów Szkoły Impro na zasadach określonych w Regulaminie.
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przestrzeganie niniejszego Regulaminu przy uruchamianiu Usługi Świadczonych Drogą Elektroniczną jest równoznaczne z:
- pełną akceptacją warunków Regulaminu i zobowiązaniem się do respektowania jego postanowień;
- pełną akceptacją warunków Regulaminu Szkoły Impro i zobowiązania się do respektowania jego postanowień.
IV. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- Z Serwisu korzystać mogą pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Podmioty nieposiadające statusu osób fizycznych mogą korzystać z Serwisu za pośrednictwem osób upoważnionych do ich reprezentacji.
- W celu utworzenia Konta Klienta Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
- W celu Rejestracji Klient powinien wypełnić prawdziwymi danymi formularz rejestracyjny udostępniony przez Usługodawcę na Stronie Internetowej Serwisu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
- Rejestracja jest możliwa także poprzez istniejące konta Klienta w serwisach Facebook, Google i LinkedIn. W takim wypadku autoryzacja odbywa się za pośrednictwem wskazanego serwisu.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Usługodawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych, za wyjątkiem loginu.
- Klient zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Serwisie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie przez Klienta loginu i hasła dostępu do Konta Klienta osobom
V. SPRZEDAŻ KURSÓW SZKOŁY IMPRO
- Usługodawca prowadzi sprzedaż detaliczną Kursów Szkoły Impro drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia Klientów dotyczące Kursów Szkoły Impro, zgodnie z ich aktualną dostępnością, są przyjmowane bezpośrednio w Serwisie pod adresem www.portal.szkolaimpro.pl.
- Aktualne dane kontaktowe Usługodawcy znajdują się na Stronie Internetowej Serwisu, pod adresem www.szkolaimpro.pl/kontakt.
- Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w ramach dostępności określonych Kursów Szkoły Impro.
- Klient nie ma możliwości zakupu Kursu Szkoły Impro bez uprzedniej Rejestracji.
- Wszystkie ceny podane na Stronach Internetowych Serwisu są cenami brutto.
- Na życzenie Klienta faktura za Kursy Szkoły Impro może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
- Klient składający Zamówienie za pośrednictwem Serwisu, po wyborze daty i godziny oraz ewentualnych opcji promocyjnych, może od razu przejść do zakupu danego Kursu Szkoło Impro poprzez wybór przycisku „Zapisz się”, a następnie sfinalizować całość Zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku: „Przejdź do płatności”.
- Każdorazowo przed sfinalizowaniem Zamówienia Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Kurs Szkoły Impro, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z zawieraną Umową Sprzedaży.
- Złożenie Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oferty zawarcia umowy Sprzedaży Kursu Szkoły Impro będącego przedmiotem Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia Zamówienia. Informacja o złożeniu Zamówienia jest oświadczeniem Usługodawcy o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
- Usługodawca nie odpowiada za ewentualny brak możliwości udziału w Kursie Szkoły Impro zakupionym przez Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta (m.in. brak obecności klienta w umówionym terminie i miejscu) lub z powodu okoliczności spowodowanych niedającym się przewidzieć działaniem Siły Wyższej.
- Zakup Kursu Szkoły Impro jest równoznaczny z pełną akceptacją Regulaminu oraz Regulaminu Szkoły Impro.
VI. FORMY PŁATNOŚCI ZA KURSY SZKOŁY IMPRO
- Jako formę płatności za Kursy Szkoły Impro Usługodawca dopuszcza przelew online — formę płatności elektronicznej obsługiwanej przez operatora płatności elektronicznych.
- Klient w momencie rozpoczęcia procesu zamówienia ma 10 minut na dokonanie płatności elektronicznej. Po upływie tego czasu proces jest przerywany i wymagane jest rozpoczęcie go od nowa.
- Klient ma możliwość użycia jednego ważnego kuponu promocyjnego przy realizacji zamówienia, o ile taki posiada.
VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ KLIENTA
- Klient będący konsumentem, który zawarł Umowę Sprzedaży z Usługodawcą, może odstąpić od tej Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia, jednak nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem Kursu Szkoły Impro będącego przedmiotem Umowy Sprzedaży.
- Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu w formie wiadomości e-mail na adres: kontakt@szkolaimpro.pl.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Zgodnie z art. 38 p. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.) prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Usługodawca ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu Szkoły Impro, zamieszczonego przez Sprzedawcę pod adresem https://szkolaimpro.pl/regulamin-szkoly-impro-2/.
VIII. USŁUGA PROWADZENIA KONTA KLIENTA
- Usługa prowadzenia Konta Klienta jest świadczona przez Usługodawcę 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu świadczonej usługi, o czym poinformuje Klienta w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
- Usługa prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji w Serwisie na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi panelu w ramach Strony Internetowej Serwisu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji Zamówień i historii Zamówień już zrealizowanych.
- Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić Usługodawcy żądanie usunięcia Konta Klienta poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: kontakt@szkolaimpro.pl. Usunięcia Konta Klienta przez Usługodawcę nastąpi maksymalnie w terminie 14 dni od zgłoszenia żądania Klienta. Usunięcie Konta Klienta pozostaje bez wpływu na zakupione do momentu usunięcie Konta Klienta Kursy Szkoły Impro.
IX. USŁUGA NEWSLETTERA
- Z usługi newslettera może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Usługodawcę na stronie internetowej Serwisu. Klient podczas Rejestracji ma możliwość zaznaczenia odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji newslettera.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Usługodawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi newslettera.
- Usługa newslettera polega na przesyłaniu przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej Klienta wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Usługodawcy. Newsletter przesyłany jest przez Usługodawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji newslettera.
- Każdy newsletter kierowany do Klientów zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi newslettera.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi newslettera lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w koncie Klienta.
- Usługa newslettera jest świadczona przez Usługodawcę 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu świadczonej usługi, o czym poinformuje Klienta w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
X. ZABLOKOWANIE DOSTĘPU KONTA KLIENTA ORAZ USŁUGI NEWSLETTERA
- Usługodawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Konta Klienta oraz usługi newslettera z wyłącznej winy Klienta w przypadku:
- działania przez Klienta na szkodę Usługodawcy i innych Klientów Usługodawcy;
- naruszenia przez Klienta przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu;
- naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu Szkoły Impro w szczególności zasad bezpieczeństwa w tym regulaminie określonych;
- gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług newslettera jest uzasadnione względami bezpieczeństwa — w szczególności przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń strony internetowej Serwisu lub innymi działaniami hakerskimi;
- podania przez Klienta fałszywych danych osobowych podczas Rejestracji (w tym także dokonywania kolejnych Rejestracji bazując na fikcyjnych danych – po uprzednim zablokowaniu przez Usługodawcę dostępu do Konta Klienta).
- Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usługi newslettera z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usługi newslettera, z zastrzeżeniem, że Usługodawca może podjąć decyzję o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta na stałe.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zablokowanie dostępu do Konta Klienta oraz usługi newslettera w przypadkach opisanych powyżej, a Klientowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
- W uzasadnionych przypadkach Usługodawca może podjąć decyzje o zablokowaniu danemu Klientowi dostępu do Konta Klienta i usługi newslettera niezależnie od przyczyn wskazanych powyżej.
- Usługodawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usługi newslettera na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
XI. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ.
- Usługodawca świadczy usługi na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Klient zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Klient obowiązany jest do korzystania z Sewisu i udostępnionych usług, w sposób zgodny z prawem z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od:
- nadużywania Środków Komunikacji Elektronicznej, w szczególności poprzez spowodowanie zachwiania pracy lub przeciążenie Systemów Teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- działań mających na celu testowanie możliwości przełamania lub ominięcia zabezpieczeń Systemów Teleinformatycznych Usługodawcy, a także wszelkich innych działań które prowadzą do uzyskania nieuprawnionego dostępu do całości lub części systemów teleinformatycznych Usługodawcy,
- korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami lub uzasadnionymi interesami Usługodawcy,
- udostępniania danych do logowania do usług świadczonych przez Usługodawcę osobom nieuprawnionym,
- dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Usługodawcy treści, które naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, bądź ich wprowadzanie lub rozpowszechnianie poprzez systemy teleinformatyczne Usługodawcy stanowi naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Klient zobowiązuje się do zwolnienia Usługodawcy z jakichkolwiek kosztów, bądź odpowiedzialności, związanych z treścią dostarczaną przez Klienta do lub przez systemy informatyczne Usługodawcy z naruszeniem ust. 4.5. powyżej, w szczególności w przypadku roszczeń wysuwanych wobec Usługodawcy przez osoby trzecie.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane korzystaniem przez Klienta z usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami, bądź w inny sposób niezgodnym z niniejszym Regulaminem.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane z korzystaniem z usług przez osobę nieuprawnioną, która na skutek działania lub zaniechania Klienta uzyskała dostęp do usług świadczonych przez Usługodawcę.
- Usługodawca nie jest zobowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych treści, które zostały wprowadzone przez Klienta do systemów teleinformatycznych Usługodawcy. W razie pozyskania wiarygodnej informacji bądź urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze takiej treści bądź działalności z nią związanej, Usługodawca może usunąć taką treść i/lub zawiesić dostęp Usługobiorcy do świadczonych usług zgodnie z Regulamnem. W takim przypadku Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie treści, o której mowa w niniejszym ustępie, ani za zawieszenie dostępu do usług na podstawie niniejszego ustępu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z usług.
- W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
- Usługodawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji, w tym danych osobowych wprowadzonych przez Klientów do systemu teleinformatycznego Usługodawcy, z wyjątkiem następujących przypadków:
- Informacje te publicznie dostępne lub powszechnie znane, o ile nie stały się one publicznie dostępne lub powszechnie znane w wyniku naruszenia przepisów prawa lub zobowiązań umownych pomiędzy Usługodawcą a Klientem;
- ujawnienie jest wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,;
- uprzednią zgodę na ujawnienie informacji wyda Klient.
- Klient obowiązany jest każdorazowo do wprowadzania prawdziwych danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Serwisu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej serwisu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz zgodą Usługodawcy wyrażoną na piśmie.
- Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy.
XII. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę można składać pisemnie na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@szkolaimpro.pl.
- Reklamację należy złożyć niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni od wystąpienia zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
- Klient w ramach reklamacji powinien wskazać:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji;
- rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
- żądania Klienta w związku z reklamacją;
- dane kontaktowe składającego reklamacje.
- Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca w tym terminie powiadamia reklamującego o przyczynach opóźnienia, a także przewidywanym, niezbędnym terminie rozpatrzenia reklamacji.
XIII. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE POTRZEBNE DO KORZYSTANIA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania Serwisu:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu z przeglądarką internetową wspierającą HTML 5;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;
- minimalna rozdzielczość ekranu: 640×480 px.
XIV. SZCZEGÓLNE ZAGROŻENIA ZWIĄZANE Z KORZYSTANIEM Z USŁUGI ŚWIADCZONEJ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z wystąpieniem ryzyka zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie, także takiego którego jedynym celem jest wyrządzanie szkód.
- W celu uniknięcia zagrożeń związanych z niechcianym zainfekowaniem systemu informatycznego rekomendowane jest zainstalowanie oprogramowania antywirusowego na komputerze, z którego Klient korzysta. Zaleca się, aby program antywirusowy był stale aktualizowany, niezwłocznie po ukazaniu się aktualizacji możliwych do zainstalowania.
- Dodatkowo zaleca się, aby Klient miał uruchomioną na komputerze zaporę systemową.
- Poza zagrożeniami wynikającymi z zainfekowania systemu informatycznego, wśród możliwych zagrożeń znajdują się także ataki hackerów. Usługodawca oświadcza, iż stosuje zabezpieczenia mające na celu uniemożliwienie lub znaczne utrudnienie włamania się do systemu Usługodawcy.
XV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca.
- Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami ozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
- Usługodawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu korzystania z Serwisu.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zawartej umowy świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych a także polityka plików cookies, a w szczególności cele, w jakich Usługodawca przetwarza dane Użytkownika, dostępne są w pod adresem https://szkolaimpro.pl/polityka-prywatnosci-si/
- Wszystkie dane niezbędne do świadczenia danej usługi drogą elektroniczną zostały wyraźnie oznaczone w Serwisie jako obowiązkowe. Pozostałe dane nie są obowiązkowe, a ich podanie jest dobrowolne.
XVI. POSTANOWIENIA PRZEJŚCIOWE I KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w szczególności w sytuacji zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Usługodawcę przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na Stronie Internetowej Serwisu.
- Usługodawca poinformuje Klienta na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. Jeżeli Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie utrzymania Konta Klienta oraz umowy o świadczenie usługi newslettera.
- W przypadku powstania sporu na gruncie Regulaminu strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy każdym Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem https://polubowne.uokik.gov.pl. Możliwe jest też skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 8.04.2024.